Sakarya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından Muharrem
ayı münasebetiyle Aşure ikramı yapılacak. Çarşamba günü öğle namazı sonrası
gerçekleştirilecek aşure ikramı, Orhan Cami ve Demokrasi Meydanı’nda
gerçekleştirilecek.
Tüm vatandaşlarımız davetlidir
Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından yapılan duyuruda tüm vatandaşlar davet
edilerek, “Barışın ve kardeşliğin mihenk taşlarından birisi olan ve aramızdaki bağı
güçlendiren Aşure Ayı’nda, tüm vatandaşlarımızı aşure ikramımıza bekliyoruz” ifadeleri
kullanıldı.
Yeşilçam'ın efsane ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti
18:42 - MAGAZİN