Büyükşehir’in Çikolata ve Kahve Atölyesi’nde ikinci dönem tamamlandı

Büyükşehir’in kadınlara yönelik düzenlediği Çikolata ve Kahve Atölyesi’nin ikinci dönemi tamamlandı. Uygulamalı eğitimlerle çikolata ve kahve yapımının inceliklerini öğrenildiği atölyeye 273 kadın katılım sağladı.

YEREL - 22-06-2026 17:02

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından kadınlara
yönelik düzenlenen Çikolata ve Kahve Atölyesi’nin ikinci dönemi başarıyla tamamlandı.
Nehir Çikolata Evi’nde gerçekleştirilen program kapsamında toplam 20 farklı atölye
etkinliği düzenlenirken, toplamda 273 kadın etkinliklere katılım sağladı.
Çikolatanın inceliklerini öğrendiler
Atölye çalışmalarında katılımcılara çikolatanın hazırlanış süreci, temperleme teknikleri ve
temel çikolata yapım aşamaları uygulamalı olarak anlatıldı. Uzman eğitmenler eşliğinde
gerçekleştirilen eğitimlerde katılımcılar, kendi ürünlerini hazırlayarak süreci deneyimleme
fırsatı buldu.
Kahve kültürünü keşfettiler
Çikolata atölyesinin ardından gerçekleştirilen kahve eğitimlerinde ise kahve
çekirdeklerinin özellikleri, doğru demleme yöntemleri ve farklı kahve türlerinin hazırlanışı
uygulamalı olarak aktarıldı. Katılımcılar, kahve kültürüne dair bilgi edinirken farklı
demleme tekniklerini de yakından tanıdı.
Sosyal ve kişisel gelişime katkı
Eğitici ve keyifli içeriğiyle dikkat çeken atölye programları, kadınların yeni beceriler
kazanmasına katkı sunarken aynı zamanda sosyal etkileşimlerini artırabilecekleri özel bir
ortam oluşturdu.

Günün Diğer Haberleri