Adapazarı Muhtarlar Derneği İftar Yemeğinde Buluştu

Adapazarı Muhtarlar Derneği, muhtarlar ve ailelerini iftar programında bir araya getirdi. Yoğun katılımın olduğu etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları verildi.

YEREL - 26-02-2026 14:00

Adapazarı Muhtarlar Derneği İftar Yemeğinde Buluştu

Keyifli Akşam, Samimi Sohbetler
İftarın ardından muhtarlar çay eşliğinde sohbet ederek güzel vakit geçirdi. Daha sonra eşleriyle birlikte Sakarya Muhtarlar Federasyonu’na geçen muhtarlar, burada da sohbetlerini sürdürdü.

 

Başkan Demirci’den Teşekkür
Adapazarı Muhtarlar Derneği Başkanı Bayram Demirci, program sonrası yaptığı açıklamada şunları söyledi:“Bu akşam muhtarlarımız, eşleri ve çocuklarımızla çok güzel bir iftar yemeğinde bir araya geldik. Katılan tüm muhtarlarımıza teşekkür ederim. Biz çok güzel bir aile olduğumuzu bu akşam bir kez daha gösterdik. Ayrıca bu gecenin hazırlanmasında emeği geçen Genel Sekreterimiz Sinan Panta’ya da teşekkür ederim.”

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
VALİ YARDIMCISI DEMİRAYAK VE BAŞKAN DİNÇ ERENLER BELEDİYESİ HAYVAN BAKIMEVİNİN YAPILACAĞI ALANI GEZDİ

VALİ YARDIMCISI DEMİRAYAK VE BAŞKAN DİNÇ ERENLER BELEDİYESİ HAYVAN BAKIMEVİNİN YAPILACAĞI ALANI GEZDİ

26-06-2026 - YEREL

Geleceğin Ustaları SESOB Tarafından Ödüllendirildi

Geleceğin Ustaları SESOB Tarafından Ödüllendirildi

26-06-2026 - YEREL