Büyükşehir’den Aşure İkramı

Büyükşehir Belediyesi Muharrem ayı dolayısıyla Çarşamba günü öğle namazı sonrası Orhan Cami önü ve Demokrasi Meydanı’nda Aşure ikramında bulunacak.

YEREL - 10-08-2022 01:13

Büyükşehir’den Aşure İkramı

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından Muharrem
ayı münasebetiyle Aşure ikramı yapılacak. Çarşamba günü öğle namazı sonrası
gerçekleştirilecek aşure ikramı, Orhan Cami ve Demokrasi Meydanı’nda
gerçekleştirilecek.
Tüm vatandaşlarımız davetlidir
Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından yapılan duyuruda tüm vatandaşlar davet
edilerek, “Barışın ve kardeşliğin mihenk taşlarından birisi olan ve aramızdaki bağı
güçlendiren Aşure Ayı’nda, tüm vatandaşlarımızı aşure ikramımıza bekliyoruz” ifadeleri
kullanıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
VALİ YARDIMCISI DEMİRAYAK VE BAŞKAN DİNÇ ERENLER BELEDİYESİ HAYVAN BAKIMEVİNİN YAPILACAĞI ALANI GEZDİ

VALİ YARDIMCISI DEMİRAYAK VE BAŞKAN DİNÇ ERENLER BELEDİYESİ HAYVAN BAKIMEVİNİN YAPILACAĞI ALANI GEZDİ

26-06-2026 - YEREL

Geleceğin Ustaları SESOB Tarafından Ödüllendirildi

Geleceğin Ustaları SESOB Tarafından Ödüllendirildi

26-06-2026 - YEREL