ERENLER’DE HOŞ GELDİN BEBEK ZİYARETLERİ DEVAM EDİYOR

Erenler Belediyesi sosyal belediyecilik çalışmaları kapsamında ‘Hoş Geldin Bebek’ ziyaretlerine devam ediyor.

YEREL - 14-08-2025 09:47

ERENLER’DE HOŞ GELDİN BEBEK ZİYARETLERİ DEVAM EDİYOR

Erenler Belediyesi ‘Hoş Geldin Bebek’ Projesi kapsamında evlatları dünyaya gelen aileleri hanelerinde
ziyaret etmeye devam ediyor. Proje kapsamında konuşan Erenler Belediye Başkanı Şenol Dinç, “Evlatları
dünyaya gelen ailelerimizin sevincine ortak olmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.
TEŞEKKÜR
Başkan Şenol Dinç, “Belediye Başkan Yardımcımız Banu Yeşil evlatları dünyaya gelen ailelerimizi ziyaret
etmeye devam ediyor. Bu vesileyle hem hayırlı olsun dileklerimizi iletiyoruz hem de hemşehrilerimizin
varsa talep ve sorunlarını öğreniyoruz. Hanelerinin kapılarını açan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyor,
tüm çocuklarımıza sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir ömür diliyoruz” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
VALİ YARDIMCISI DEMİRAYAK VE BAŞKAN DİNÇ ERENLER BELEDİYESİ HAYVAN BAKIMEVİNİN YAPILACAĞI ALANI GEZDİ

VALİ YARDIMCISI DEMİRAYAK VE BAŞKAN DİNÇ ERENLER BELEDİYESİ HAYVAN BAKIMEVİNİN YAPILACAĞI ALANI GEZDİ

26-06-2026 - YEREL

Geleceğin Ustaları SESOB Tarafından Ödüllendirildi

Geleceğin Ustaları SESOB Tarafından Ödüllendirildi

26-06-2026 - YEREL