Medyacark Haber Sitesi
HV
26 HAZİRAN Cuma 15:37

Büyükşehir'in tüm tesislerinde sadece kartla ödeme dönemi başlıyor

Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan BELPAŞ'ın tüm tesis ve restoranlarında 1 Temmuz tarihinden sadece kartlı ödeme dönemine geçilecek ve nakit ödeme sistemi sona erecek.

YEREL
Giriş Tarihi : 26-06-2026 11:00
Büyükşehir'in tüm tesislerinde sadece kartla ödeme dönemi başlıyor

Sakarya Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, “Şehrimizin dört bir yanında
binlerce vatandaşımıza hizmet verdiğimiz restoran ve tesislerimizde artık hızlı, pratik ve
temassız ödeme dönemine giriyoruz. 1 Temmuz itibarıyla Ormanpark, Aziz Duran Parkı,
Millet Kıraathanesi, Uçak Kıraathanesi, Vagon Park, Elegant Restoran, Kampüs Mutfak,
Kampüs Öğrenci Lokantası, Karaman Park, Yenikent Park ve Karasu Acarlar Longozu
tesislerimizde nakit dönemi sona erecektir. Tüm vatandaşlarımıza en kaliteli hizmeti
sunmak için sistemimizi her geçen gün yeniliyoruz. Bizi tercih eden tüm hemşehrilerimize
keyifli vakitler dileriz” denildi.

metincengizmetincengiz

YORUMLAR